Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via BPost/PostNL/DHL met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan verzending met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op voordat u deze bezorgwijze kiest. Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Retourzending van uw pakket

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retourneren vanaf uw adres naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons magazijn geretourneerd worden.

LET OP: Er mag absoluut niet geschreven worden op de originele verpakking of omdoos. Het best is om te verzenden in een omdoos met een verzendsticker erop. Wanneer de zending incompleet, beschadigd of beschreven is wordt hier een restockings fee" voor in rekening gebracht vanwege de onnodige verzend, verpakkings,- en  administratie kosten die door Corona19.be gemaakt worden. Deze restockingsfee bedraag 10% van het totale orderbedrag. 

Om gebruik te maken van het recht op retourneren moet u eerst contact met ons opnemen via info@ewp-energysolutions.be


Er zijn uitzonderingen mogelijk, alleen na overleg met Corona19.be en als de verpakking niet is beschadigd. 


Wat te doen bij annuleren of retourneren?


Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Corona19.be reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. 

Afkoelperiode

Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. De verpakking dient dan ongeopend geretourneerd te worden. Indien u niet zeker bent of u het juiste product heeft gekozen, neem dan eerst contact op met Corona19.be indien u de verpakking moet beschadigen bij het openen.

Bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Corona19.be kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit andere landen dan België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Corona19.be heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Garanties

Alle apparatuur wordt door ons verkocht met de standaard fabrieksgarantie. Bij de meeste apparatuur is de fabrieksgarantie twee tot vijf jaar, maar bij sommige producten zien we een fabrieksgarantie tot 10 jaar.

Wanneer uw aankoop defect raakt binnen deze garantie periode, dan wordt uw aankoop doorgaans zonder kosten gerepareerd of vervangen. Om een beroep te doen op de fabrieksgarantie, dient het defecte product altijd teruggestuurd te worden naar de importeur of fabrikant. De importeur of fabrikant bepaald uiteindelijk of een product onder garantie wordt gerepareerd of vervangen.

Let op: Door onjuist of verkeerd gebruik kan uw recht op garantie komen te vervallen. Uiteraard kan Corona19.be niet aansprakelijk worden gesteld voor het vervallen van de garantie bij verkeerd of onjuist gebruik of de gevolgen ervan.

Volg ons op Facebook